بازاریابی

بازاریابی محتوایی و تبلیغات سنتی + اینفوگرافی

در تعریف بازاریابی محتوایی گفته اند:

بازاریابی محتوا فرایندی در کسب و کار است که به تولید محتوای گیرا و مجاب‌کننده و توزیع آن

برای جلب توجه، جذب و درگیرکردن یک گروه مشخص هدف از مخاطبان می پردازد.

در واقع بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

کاری کنید که مخاطبتان چیزی را که برایش به نمایش می گذارید، با لذت ببیند و بشنود و حتی اسمش را تبلیغات (آن گونه که اسمش بد در رفته) نگذارد! ولی در نهایت از شما خرید کند یا نامتان را بهتر به خاطر بسپارد.

و حالا در این اینفوگرافی قصد داریم به برخی از تفاوت‌های بازاریابی محتوایی و تبلیغات سنتی نگاهی بیندازیم. پس این شما و این هم بازاریابی محتوایی و تبلیغات سنتی !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا