رسانه

کتاب «روزنامه نگاری برند» منتشر شد

از سوی انتشارات ثانیه کتاب «روزنامه نگاری برند» منتشر شد

این کتاب به کارکنان حوزه بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در شرکتهای کوچک و بزرگ یاد می دهد که چگونه ویژگی های محصولات و خدمات شان را برای مشتریان در عصر بازاریابی درونگرا روایت کنند.

این کتاب به کارشناسان تولید محتوا در شرکت‌ها می‌آموزد که چگونه آنچه را یاد گرفته‌اند و یا در حال یادگیری آن هستند در یک سازمان و یک فضای غیررسانه‌ایی به کار بگیرند.

این کتاب به برندها و کارکنان غیرروزنامه‌نگارِ سازمان‌ها نیز می‌گوید که هر سازمانی چگونه می‌تواند به سازمان رسانه‌ایی تبدیل شود.

لینک انتشارات ثانیه 👇

صفحه اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا